16 Şubat 2012 Perşembe

kek börek

bu tarifi bugün oktay ustanın programında gördüm biraz değişiklik yaptım ben oktay usta soğan eklemişti ben soğansız yaptım gayet güzel lezzetli oldu tavsiye edilir:)) 
  • malzemeler:2 yumurta 
  • 1kase çökelek
  • yarım subardağı sıvıyağ
  • 1tane kırmızı biber (ince doğranmış)
  • 2 ortaboy patates(ince doğranmış)
  • 2 subardağı yoğurt
  • 2subardağı un
  • 1paket kabartmatozu
  • 1tatlı kaşığı tuz
  • 1tatlı kaşığı pul biber
  • bir tutam dereotu
  • yapılışı :ince ince doğranmış patatesi ve biberi kabın içine alalım yumurtayı yoğurdu ,çökeleği,sıvıyağı ekleyip karıştıralım pulbiber , dereotu ,tuzu ve kabartmatozu unu ilave edip kekten biraz koyu kıvamında 180 derece fırında 45 dakika pişirelim kek gibi dilimleyip servis edelim ....
  •                         AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok: