17 Mart 2012 Cumartesi

salatalı tuzlu pasta

evet arkadaşlar buda çok farkl değişik bir salata misafir için çok şık gerçekten tarif  cahide jibek den ....
   





  • keki için malzemeler:
  • 3 yumurta
  • 1,5 su bardağı süt
  • 1 çay bardağı zeytinyağı
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • 2,5 su bardağı un
  • 1 çay kaşığı karbonat 
  • 1paket kabartmatozu
  • yarım çay kaşığı karabiber
  • iç malzemesi rus salatası arasına döşeyecek kadar üzeri için süzme yoğurt
  • kekin yapılışı
  • üzerini süslemek için 
  • dereotu
  • mısır
  • pancar turşusu
  • yumurtay tuzu iyice çırpın sütü ve yağı da ekleyip karbonat kabartmatozunu ilave edip karştıralım ilk önce 200 derece fırında  kabarana kadar pişirin kabarınca ısıyı düşürün 170 dereceye alın  içini çeksin[bu kek  çok pandispanya gibi puf puf olmuyor telaş yapmayın) pişen soğuyan kekin ortasına rus  salatasına pancar turşusu katıp ortasına döküp yayalım kekin diğer parçasını kapatıp üzerine süzme yoğurtla krema gibi kaplayalım üzerini pancar turşusu, dereotu,mısırla süsleyelim..
  •                                   afiyet olsun

4 yorum:

maria dedi ki...

cok guzel salata
mari

pasta karnavalı dedi ki...

TEŞEKKÜRLER MARİ :)

çatlakkafe dedi ki...

Süper görünen salatalı pastanı aldım canım ellerine sağlık çok sağol.İyi akşamlar diliyorum

dilekçe dedi ki...

bloğunuzu face den buldum..çok beğendim..ellerinize sağlık..tarifler çok iyi..ben de bloğuma beklerim.