14 Şubat 2012 Salı

ay kurabiye



  • malzemeler:
  • 250 gr margarin
  • 1yumurta
  • 1,5 su bardağı pudra şekeri
  • 2yemek kaşığı sıvıyağ
  • 100 ğr.hindistan cevizi
  • yarımsubardağı ceviz
  • 1paket karbartmatozu
  • 2,5 - 3 subardağı un
  • yapılışı:
  • yumuşamış margarinle pudra şekerini kabın içinde karıştıralım diğer malzemeleri yumurta,hindistan cevizi,ceviz,sıvıyağı ve kabartmatozu sırasıyla katıp unuda azar azar katarak  yumuşak kıvamlı hamur yapalım ay şekli verip 180 derece fırında 20-25 dakika kadar pişirelim kızarmadan fırından alalım üzerine pudra şekeri eleyip servis edelim....
  •                                  afiyet olsun





.

.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

tatlım tarifini yayınladım etkinliğimiz yarın son buluyor. katıldığın için teşekkür ediyorum.seni izlemeye aldım ben de beklerim sevgilerimle...

pasta karnavalı dedi ki...

çok teşekkürler etkinliği yeni fark ettim sonuna denk geldim bende size sık sık ziyarete gelirim artık ...

Canan Demirbağ dedi ki...

Kurabiye nefis gözüküyor,ellerinize sağlık:))

pasta karnavalı dedi ki...

TEŞEKKÜR EDERİM CANAN HANIM.......